ESPAÑOL VALENCIÀ ENGLISH

BENVINGUT A GUEYMA.COM

 

GUEYMA

GUEYMA és una empresa familiar l’activitat de la qual va començar al Gener de 1982.

La confiança dIpositada en nosaltres per part dels nostres clients, la bona gestió dels recursos, tant humans com econòmics i la constant adaptació als temps, ens ha mantingut, posicionat i diferenciat al llarg d’estos 30 anys en el sector de la manutenció.

L’activitat principal de GUEYMA és la reparació, manteniment, lloguer i venda de carretons elevadors nous i d’ocasió, transpalets i apiladors de qualsevol marca.

Distribuïdors oficials de les marques JUNGHEINRICH, TAILIFT I FLEXI (Narrow Aisle).

El millor soci per al servici de logística integral de la seua empresa.

 

NOTÍCIES DESTACADES

18 de Setembre de 2018
LLEGIR LA NOTÍCIA COMPLETA Nueva Jungheinrich EFG425k. Carretilla elevadora electrónica.

Volvemos a la carga mostrándoos una carretilla elevadora electrónica de última generación. La Jungheinrich EFG425k, especialmente diseñada para cubrir las necesidades especícificas del cliente. Esta carretilla electrónica de cuatro ruedas, ofrece un alto rendimiento, y presenta una altura de elevación de 4.700 mm. con mástil tríplex. 

19 de Juliol de 2018
LLEGIR LA NOTÍCIA COMPLETA Carretilla retráctil multidireccional Jungheinrich ETV Q25

Carretilla elevadora retráctil multidireccional eléctrica Jungheinrich ETV Q25. Conducción en todas las direcciones gracias a la dirección en las tres ruedas. En este vídeo se muestra el funcionamiento de la máquina. Para el transporte lateralemnte de mercancías largas en pasillos estrechos y elevar a grandes alturas. 

29 de Juny de 2018
LLEGIR LA NOTÍCIA COMPLETA Carretilla elevadora compacta Jungheinrich EFG110k. ¡Nueva!

Carretilla elevadora electrónica de estructura compacta, para espacios reducidos, camiones, contenedores, pasillos estrechos. Tracción trasera, altas prestaciones y posibilidad de condiones de trabajo más ergonómicas. Estos son los puntos fuertes de  la Jungheinrich EFG110k.

Accedir a totes les notícies

En Gueyma.com utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Puedes obtener más información AQUÍ.

ACEPTAR